تیر می کشید

تیر می کشید حسابی، انگشت هایم را می گویم. چشمانم هم قرمز ومتورم........ ، به دست هایی نگاه می کردم که کمر معشوقه اش را سفت چسبیده بود. تقلای من، تکانه های اتوبوس. تقلای من، تکانه های اتوبوس......... ،  به چشم هایی نگاه می کردم که به معشوقه اش خیره شده بود. تقلای من، شانه های مرد، تقلای من، شانه های مرد........... ،  تیر می کشید، سرم را می گویم. چشمانم هم قرمز...........،  به لب هایی نگاه می کردم که به معشوقش لبخند می زد. تقلای من، ضربه های کیف، تقلای من، ضربه های کیف............. ،  به پاهایی نگاه می کردم که سمت در می رفت. تقلای من، خنده های زن، تقلای من، خنده های زن.

نظرات 1 + ارسال نظر
دیار شارژ پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ http://diarsharj.ir

سلام.وبلاگتون خیلی پرمحتواست.جهت اطلاع ما کارت شارژ را به قیمت عمده می فروشیم.کافیست یکبار امتحان کنید تا مشتری همیشگی ما بشین.هر روز به قید قرعه جوایزی به خریداران هم اهداء میشه.لطفا ما را لینک کنید تا همه از خرید کارت شارژ ارزان لذت ببرند و هزینه اضافی پرداخت نکنند.متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد