این شب ها



این شب ها وقتی آدامس می جوم … شیرینی اش که تمام می شود …

با دقت آدامس را لای دستمال کاغذی ام می گذارم 

و به آخر پیاده رو فکر می کنم

تا سطل آشغال بعدی را از دست ندهم

.

.

.

اشتباه می کنم

اگر این پیاده رو ها هم تمام شوند کجا را دارم بروم

حواسم به تقویم نیست

ولی امروز 9 بهمن ماه 1391 بود 

خیابان داشنگاه اراک باران می بارید

شب


نظرات 3 + ارسال نظر
س ح و چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

زیباست

ممنون دوست عزیز

س ح ر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

حال من شده ام دوست عزیز و
چه غریبانه صدایم میزنی
دلم برای دوستت دارم گفتنت تنگ میشود
و حضورت در کنارم کمرنگ

حظور پر رنگی وجود نخواهد داشت

س ح ر یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://saharesepid.blogfa.com

کوچه ما سطل آشغال نداره
تا دلت میخاهد قدم بزن

قدم زدن و
............نرسیدن
کار این روزهایم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد